Drugi svitak – pozdraviću ovaj dan sa ljubavlju u mom srcu

Pozdraviću ovaj dan sa ljubavlju u srcu.

Ovo je najveća tajna uspeha u svim poduhvatima. Mišić može da polomi štit i čak uništi život, ali samo nevidljiva moć ljubavi može da otvori srca ljudi i dok ne savladam ovu veštinu ostaću ništa do prodavca na pijaci. Učiniću ljubav mojim najvećim oružjem i niko koga prozovem neće moći da se odbrani od njene sile.

Mogu da odgovore na moje razmišljanje; mogu da ne veruju u ono što pričam; mogu moje oblačenje da ne odobravaju; mogu moj izgled da odbiju; čak i moje rasprodaje mogu da ih dovedu u sumnju, ali moja ljubav će istopiti njihova srca kao što sunčani zraci omekšavaju najhladniju zemlju.

Pozdraviću ovaj dan sa ljubavlju u srcu.

Kako ću ovo uraditi? Od sada ću gledati na sve stvari sa ljubavlju i preporodiću se. Voleću Sunce zbog toplote u mojim kostima, a opet voleću i kišu jer čisti moj duh. Voleću svetlost je mi pokazuje put, a voleću i tamu jer mi pokazuje zvezde. Primiću sreću koja mi uvećava srce, a proćiću kroz tugu jer otvara moju dušu. Prihvatiću nagrade jer sam ih zaslužio, a prisvojiću i prepreke jer su to moji izazovi.

Pozdraviću ovaj dan sa ljubavlju u srcu.

Kako ću govoriti? Slaviću neprijatelje moje i postaće moji prijatelji; podsticaću prijatelje i postaće mi braća. Uvek ću tragati za razlozima da aplaudirram, nikada neću grabiti za izgovor da ogovaram. Kada sam u iskušenju da kritikujem, ugrišću se za jezik; kada hvalim, vikaću sa krovova.

Pozdraviću ovaj dan sa ljubavlju u srcu.

Kako ću se ponašati? Voleću sve manire ljudi jer svaki ima kvalitete kojima se treba diviti čak i ako su skriveni. Ljubavlju ću porušiti zidove sumnje i mržnje koje su sagradili oko svojih srca i na njihova mesta podići mostove, tako da moja ljubav uđe u njihovu dušu.

Voleću ambiciozne jer će me inspirisati; voleću i one koje nisu uspeli jer će me naučiti. Voleću kraljeve jer su i oni ljudi; voleću i pokorne jer su sveti. Voleću bogate jer su usamljeni; voleću i siromašne jer ih ima mnogo. Voleću mlade zbog njihove nade; voleću stare zbog njihove mudrosti. Voleću lepe zbog njihovih tužnih očiju; voleću i ružne jer su njihove duše u spokoju.

Pozdraviću ovaj dan sa ljubavlju u srcu.

I kako ću se suočiti sa svakim koga sretnem? Samo na jedan način. U tišini i u sebi poslaću mu poruku “volim te”. Iako izgovorene u tišini ove reči će zasijati u mojim očima, neće naborati moje čelo, doneće osmeh na moje lice i eho u mom glasu; njegovo srce će biti otvoreno. Da li će iko odbiti moje dobre namere,kada njegovo srce oseti moju ljubav?

Pozdraviću ovaj dan sa ljubavlju u mom srcu.

I povrh svega voleću sebe.Kada budem revnosno ispitao stvari koje ulaze u moje telo, moje misli, moju dušu i mojse srce. Nikada neću uživati u pohoti, pre ću negovati svoje telo čistotom i skromnošću. Nikada neću dozvoliti svom umu da bude privučen zlom i očajanjem, pre ću ga uzdići znanjem i mudrošću. Nikada neću dozvoliti svojoj duši da postane zadovoljna, radije ću je nahraniti meditacijom i molitvama. Nikada neću dozvoliti svom srcu da postane malo i gorko, pre ću ga dati svima i ono će rasti i grejaće nas sve.

Pozdraviću ovaj dan sa ljubavlju u mom srcu.

Odsada ću voleti sve ljudsko. Od ovog trenutka sva mržnja izlazi iz mojih vena jer nemam vremena da mrzim, samo da volim. Od ovog trenutka preuzimam prvi potreban korak da postanem čovek među ljudima. Sa ljubavlju ću povećati stostruko popuste i postaću odličan prodavac. Ako nemam nikakve druge kvalitete, mogu da uspem voleći. Bez toga ću propasti čak iako posedujem sve veštine i znanja ovog sveta.

Pozdraviću ovaj dan sa ljubavlju,i uspeću!

Leave a Reply

