Uzbrdo ili nizbrdo

Pre nekoliko dana, sam pokazao nekim drugarima, ovu stranicu i sve video klipove koje sam preveo. Nisam očekivao neku posebnu reakciju, ali ipak ova me je zamislila. I pored toga što dnevno ne iskoristim više od sat vremena na DDM, dobio sam ovakav odgovor : ”Ala ti imaš vremena za trošenje. Koliko je tebi dosadno…”.

Zaista me nateralo na razmišljanje. Ali o tome sam davno razmišljao, pre nego što sam počeo. Od kad znam za sebe, volim da pomažem ljudima, nekad i na moju štetu. Od kad znam za sebe, nisam se nešto posebno mučio u životu, sve je nekako lagano išlo. Shvatio sam i zašto mi je lagano išlo. Prosta fizika, sila akcije i reakcije. Kakve su ti misli takav ti je život. Što činiš drugom, tako će i on tebi. Kada pomažeš drugima, i kad im ne želiš loše, dobićeš isto.

Imam izbor, svakog momenta. Mogu da sat vremena potrošim gledajući TV, a mogu za tih sat vremena nekom da učinim dan boljim, možda čak i život. Mogu sat vremena vežbanja, da utrošim, radeći bezbroj neproduktivnih stvari, ali se ipak ”pomučim” i oznojim se. Nekom sa strane to može izgledati kao mučenje, čak i ja osećam da je teško, ali na kraju znaš, da sam upravo postao bolji, jači čovek. Nije stvar u tome koliko ko ima vremena, već kako koristi to vreme.

Sve zavisi od vas. Da li ćeš izabrati ”lakši” put i trošiti uzalud vreme, ili ”teži”, i načiniti sebe boljim. Da li ćeš umesto čokolade, pojesti voće. Da li ćeš umesto da sediš i visiš na Fejsbuku, ustati sa stolice i uraditi par sklekova, čučnjeva, zgibova. Da li ćeš ako nekom na ulici zatreba pomoć, proći samo, ili mu pomoći, ko god da je. …

Ja sam odabrao da ću dati sve od sebe da ja i moja okolina bude bolja. Vi morate za sebe odlučiti.

6 Responses to “Uzbrdo ili nizbrdo”

  1. Djordje Says:

    Nazalost kod nas je 90% populacije slepa jer ne zele da cuju pa im ovakvi vedio klipovi nista neznace.Za mene to nisu ljudi,bar ne onakvi kavi bi trebali da budu vec materijalisti kojima je najveci san da voze malo bolje auto.A da je jos gore,za njih je fantazija auto od 50+ hiljada vec sanjaju o autu od par hiljada.Nije problem koliko je para vec koliko oni sebe ogranicavaju,pa one koji zele vise gledaju kao fantazere i budale.Mozda je tesko ali takvi ljudi stvarno nisu vredni cak ni da razmisljas o njima,jer razlika izmedju tvog pogleda na svet i njihovog je nekoliko svetlosnih godina.Nazalost takvi se ljudi jako tesko menjaju pa je uzaludno i pokusavat im objasnit neke stvari i to obicno ide na tvoju stetu.

    • dnevnadozamotivacije Says:

      Svako za sebe mora da pronađe ”istinu”, a ona je za svakog drugačija, posebna. Mi se ovde trudimo samo da im pomognemo na tom putu. Samo jako!

  2. Vicko Says:

    Hvala čoveče na svemu, zaista je lepo družiti se sa tobom!

    • dnevnadozamotivacije Says:

      Hvala! Trudimo se, a tek smo počeli!

  3. Natasa Says:

    Zaista vredi svaka vasa rec, meni iskreno vase objave puno pomazu, posebno klipovi koje prevodite, vredni ste i sve pohvale :*

    • dnevnadozamotivacije Says:

      Hvala, zato se i trudimo! Dišeš, možeš!


Leave a Reply

